birLinaannesi bence doktorunuzu dinlemelisiniz. Ben zorunlu sezeryan oldum normal doğum istemiştim hep ama nasip olmadı. Sezeryanın sonra iyileşme süreci sıkıntı ve hayatın boyunca üşütünce vs kesi yerinin sızısını hep hissediyor oluyosunuz ben şimdi2. Bebeğime hamileyim sezeryan sonrası vajinal doğum istiyorum ama onunda riskleri var 😣 napacağım bilmiyorum. Sizin yerinizde olsam normal doğum yapardım tabiki siz kendiniz için en iyisine karar verirsiniz eminim 🩷🩷🩷