Dilaradefe28 biryetmezikincisiolsuun benimde 2 gunum hala olmadim ama testim negatif oncesinde test yaptiniz mi cikmismiydi 😔 ne adet oldum me testm pozitif bu belirsizlik cok kotu normalde gecikme olmaz benim
Esraynk Dilaradefe28 Ayni durum bendede var kan verdim çıkmadı test yaptım çıkmadı ama 8 gun geciktim gec dollenme olma ihtimali de varmış amq
Esraynk Dilaradefe28 Benim catlamam adetime 1 hafta kala oldu ovulasyonla takip ettim 9 gun geçti kan verdim çıkmadı 11. Gun test yaptım çıkmadı bat 27 ocak Bakalim şimdi 14 gun dolsun test yapicam
5959lap biryetmezikincisiolsuun Devlet’e gıdıysenız onlar öyleler maalesef benım ilk kızıma 3 aya kadar kımyadal dedı bebek yok dedi ben inanmadım ozele gıttım bebek burda dedı alttan baktı Ultrsynla sen 15 gün bekle