B-Y94 Cemreeamine kuruma çizgisine benzetmedim canım baya baya pembe gebelik var görünüyor kaç dk sorna çıktı
Sevgiongun Cemreeamine Benim ilk testimde böyleydi ertesi gün tekrarladım onda biraz daha belirginleşti bence tekrarla canım ama var gibi gözüküyor ☺️
esraebe_ Cemreeamine zamanı bilmiyorsun canım tekrarla bence de fark etmez illa ilk idrar olmak zorunda değil bize de haber ver 🥰
Cemreeamine dilaraates ilk idrarla yapmam daha mı sağlıklı sonuç verir bugün Regl günüm diye yaptım olmadım çünkü