Ozlem3737 Ayse1-1 Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
gmzatykpc Ayy kızlar yine kafayımı yedim bilmiyorum gözlerim beni yanıltıyor mu hiç anlamadım. Olmuş mu bu ay sizce ya? 😬😬😬😬 bu arada bat normalde bugün 7 şubat, bekliyorum ama henüz herhangi bir belirti yok😬😬😬
Muge23 Benim bat 13 kizlar ama gebelik testi yaptim cift cizgiyi gordum resim atabilsem atarim ama belirtim asiri bel agrisi ve goguslerime asla el degmiyor patlayacak gibi
gmzatykpc Cicek_ takvime göre 7-8-9 beklediğim adet tarihim, bu iki gün geçtikten sonra eğer adet olmazsam vereyim diyorum sonra üzülmeyeyim 🥹🥹🥹🥹
Cicek_ gmzatykpc o zaman bir iki gün daha bekle bakalım inşAllah test doğrudur 🥰benimde bugün normalde, yarın sabah idrar testinde görebilirsem ertesi gün giderim kan vermeye herhalde diye düşünüyorum sabırsızlıktan 😄
gmzatykpc Cicek_ ayyy vallahi heyecanlandım inşallah doğrudur iki gün geçmeyecek bana😝😝😝 seninde güzel haberlerini beklerizz💖💖💖
Arzuss1 Kızlar bat 10 bugun ilk kez kaset testte silik çizgi gördüm ne zaman kan vermeliyim kararsız kaldım