Kızlar bişey sorucam normalde bat bugün, pazar günü beta 11.7 çıktı çok silik çizgi olmaya devam ediyor kaset testler. Bugün tekrar kan vericem artış için. Şuan henüz değerim çok düşük olduğundan mı idrarda silik çıkıyor sizce, burada okudum çok geç yansıyanlar var ama bir sormak istedim