2melkannesii canım haftan çok geri değil. Allah’ın izniyle doğsa bile sıkıntı olmaz. Benim eltime 30. Haftadan 37. Haftaya kadar suyun sınırda dendi çok fazla doktora gitti. Peritonoloji bölümüne gitti kaç kere farklı doktorlara. Kimi sıkıntı yok iyi suyu dedi kimi sınırda dedi. En son 35 haftalık yatış yaptırdılar iki hafta civarı beklettiler kontrol altında tuttular. Ve zayıf dedikleri bebek 3 buçuk kilo doğdu. Kilo konusunda sıkıntı yapma gramı gramına aynı çıkmıyor genelde fazlası oluyor.ama bebeğe kilo aldırcak şeyler tüket. Bende 6 ay mide bulantısı iştahsızlık yaşadım yiyemedim bebeğim iki hafta geride kalmış sonra düzenli yemeye başladım. Bebeğe en kilo aldıran şeyler, çiğ badem, kaşar, muz,soda,ceviz,sade kefir (altınkılıç marka alıyorum en temiz içeriği olan o) haşlanmış yumurta, ve keçiboynuzu tozlu süt. Hergün bunları tüketiyorum. Üçüncü hamileliğim iki bebeğimdede son ayımda keçiboynuzu tozlu süt içtim sabahları kilo alımını hızlandırdı. Yukarda saydığım şeyleri ekstra yapmamama rağmen.şimdi hepsini birden yapıyorum daha hızlı faydası olur. Ve yeşil mercimeğinde kilo alımında etkisi büyükmüş onuda yeni öğrendim. Ayrıca yengeminde su yetmezliği vardı. Hergün havuç suyu tüketti. Faydasını çok gördü. Bir süre idare etti bebeği o. Meyve sıkacağında taze sıkıp içebilirsin. Zaten haftan geri değil canını hiç sıkma bazen bir doktor lafıylada yetinmemek gerekiyor ayrıca. Dediklerimi yaparsan faydasını Allah’ın izniyle görürsün🐣