Bugün doktor kontrolümüz vardı nst de sancı çıkmadı çok şükür diye sevinirken tartiya bir çıktı hala 66 kg yum o an içim bir tuhaf oldu ben 100gr bile almamışım bebek de almamıştır bir şey mi oldu diye hemen doktoruma koştum kilosu 2850 gr olmuş bir ayda 400 Gr almış 😔 bu arada 35+4 haftalığız. Ama suyu çok sınırda dedi niye böyle dedi bu su bir hafta yeter gibi dedi ama her hangi bir sey olursa hemen geliyorsun bebek hareketlerine çok dikkat et dedi takipte kal dedi haftaya kontrole bekliyor😔 griptim iştahım yoktu ama suyumu aksatmadim su takip uygulamasindan ictigim her bardağı yazdım 2.5 lt den aşağı su içmedim 😔 aranızda var mi yaşayan nasıl artacak suyu artmazsa ne olacak