Elvn ben Ikea hensvik aldım ikinci el sağlam letgodan. Kademeli ve yani açılan beşik içinde park yatak var. Ben destek yapıp yatağıma eşitleyeceğim ve anne yani beşik olarak kullanacağım. Odasına geçecek kadar büyüdüğünde de en alt kademeye indirip oyuncaklarıyla bebisimi içine atıp güvenli şekilde isime gücüme bakacağım ☺️ Araştırabilirsin eğer beşik veya anne yani almadıysan. Çoğu insan beşik olarak kullanıyor çünkü normal beşik şeklinde kullanılacak kadar büyük 👍🏻