ATC merak etmeyin ALLAHın izniyle hiç bişeycik olmaz bende sürekli kontrol altındayım günde 5 defa filan şeker ölçümü yapıyorum annelik çok başkaymış sizi çok iyi anlıyorum sonuçta şuan herşey bebişlerimiz için 🙏 içinizi ferah tutun Doğumdan sonra düzene giricektir bence bebişinizde çok sağlıklı olucaktır inşallah ALLAH hepimizin bebişlerine sağlık versin sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarınızı 🙏 ☺️