Denizz19 gebelik sekeri olupta normal dogum yapan iki kisi taniyorum. belki bendede gebelik sekeri cikabilme ihtimali var ve yinede normal dogum yapmak istiyorum. persembe günü hastanede kontrolum var dogumu konuscaz, 38-39 haftalikken suni sanci yapmalarini isteyecegim, dogum tarihine kadar durup da daha büyük olmamasi icin