miniiiikfasulye Rabiul teşekkür ederim ama ultrason da varsa görünmez dedi sen soncuunu takip et dedi kafama takildii
Dilaradefe28 miniiiikfasulye canim bende adetim 2. Gunu olmadim testim negatif gecikmem olmaz benimdemi boyle acaba 😒
Rabiul miniiiikfasulye daha çok yeni canım ilk muayene ne sıkışık git karından bakıldığı zaman görüş açısı daha iyi oluyor küçük olduğu için
miniiiikfasulye Rabiul yaa hiç duymamıştım teşekkür ederim canım 🤗 pazartesi çağırdı cuma gitmeyi düşünüyorum
miniiiikfasulye mrp2023 Merhaba canım kusura bakma evde değildim geç gördüm adet gecikmesi 4 gün geçti idrar teste çıktı 6 ci gün hastane gittim kan için
Rabiul miniiiikfasulye ilk haftalar küçük olduğu için belli olmuyor ama sıkışık olursan görüş açısı net oluyor 😘😘 ilk 2 muayeneye bu şekilde gidebilirsin canım , geç döllenme değilse 6. Haftada kalp atışını duyarsın
Rabiul Yazgull_kurt22 çok erken canım çıkması için adetten başlangıç gününden 1 hatta sonra gitsen daha iyi sonuç alırsın