Mervenr00 ben hamile olmadan bile alışveriş yapardım benim için kriter kaliteyi ucuza almak slogan gibi oldu ama öyle evlendikten sonra çeyiz gibi düşünülebilir indirimden böyle gördükçe aldım ve hiç bir zaman yük olmadı topluca bir tek dolap şifonyer beşik bunlara toplu para vermiş oldum herkes bana manyak dedi ailemde ama şuan bakıyorlar ki oha bu organik bambu müslimleri 20 tl almış olmazsın diyip duruyorlar mesela 😄 dediğim gibi yapı tercih meselesi yurtdışına gittiğimde gördüğüm beğendiğin şeylerinde hep aldım 1 pounda tulum almıştım 18 tl o zamanlar organik pamuk yani ben ¾ senedir keyifle alışveriş yaptım bi yıkamayı sona bırakacağım toz vs olmasın diye onun dışında hemen hemen hazırız