Mervenr00 Merhabalaar 19 haftalık olduk biz oğluşumla💙 Nasılsınız nasıl gidiyor:) cinsiyetler öğrenildimii🌸alışveriş çılgınlığına başladınız mı yada ne zaman başlamayı düşünüyorsunz☺️ hadi sohbet edeliiimm
Elifinannesi5454 Mervenr00 bnde bgn 19 haftalk oldm cnm kzıım olcak insallah alısvers ıcın henuz erkn olsgu ıcın hc bsey almadm ☺️
beyazkalp Mervenr00 bende 19 haftalık oldum ama henüz cinsiyetimiz daha belli değil öğrenip alışverişe öyle başlamayı düşünüyorum ufaktan hareketlerini hissetmeye başladım
Yasemincee26 Mervenr00 bizde kızımla 19+1 iz bugün 😍 çok şükür alışverişe de başladım malum herşey çok pahalı yavaş yavaş alınır ancak
Rozalii-67 Mervenr00 bizde bugün 19 olduk 💕 kızımla herşey çok güzel gidiyor şükürler olsun Rabbime ❤️
Mervenr00 Elifinannesi5454 sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin Rabb’im ☺️ çarşıya çıktığımda uygun biseyler görünce dayanamadım aldım artık herşey o kadar pahalı ki uyguna bulunca kaçırmamak gerekiyor 😂
Mervenr00 beyazkalp öğrenirsiniz bidahaki kontrolünüzde inşallah..2.gebeligim benim 16. Haftada hissetmeye başladım şimdi daha belirgin hareketleri 🥲
Mervenr00 Yasemincee26 bende ufaktan başladım birşeyler almaya en iyisini yapmışsınız son aya kadar eksik bitmiyor anca yetişiyor zaten☺️
Yasemincee26 Mervenr00 aynen canım sürekli birşeyler çıkıyor bana da yanlış geliyor son aylara koymak bir de eşim asgarî ücretle çalışıyor ancak alırım az az
1kediannesi Mervenr00 Bizde 19. haftadayız oğluşumla🩵🪬 şükür güzel geçiyor ama hareketlerini hissedemedim henüz. Bu durum huzursuz ediyor, siz hissettiniz mi hareketlerini. yavaştan başladık alışverişe. Özellikle indirim görünce alıyorum.
Ladyss Mervenr00 biz de tam 19 olduk. Cinsiyetimiz kız 🥰 Alışveriş ufak tefek yapıyorum bebek arabasını falan aldık 🥰🥰🥰
Mervenr00 Yasemincee26 her ay 2 3 takım ufak tefek eksik alsan son aya kadar tamamlanır bende öyle yapıyorum birden almaya da gerek yok hem maddi zorlanıyor insan hemde mağazalar kaçmıyor sonuçta😂
rabiksu06 Mervenr00 19+3 olduk bizde oğluşumla hareketlerini hissediyorum ufaktan bir çok şey aldım ve almayada devam ediyorum son aya bırakmak mantıklı gelmiyor toplu şekilde herşey alınmaz birden ve sürekli eksiği çıkıyor 🥰
Mervenr00 rabiksu06 gerçekten eksik asla bitmiyor 2.gebeligim benim. kızımda o heycanla bir çok şey almıştım erkenden ama yinede eksik bitmemişti son aya kadar şimdi oğlum olucak o yüzden başladım almaya şimdiden anca yetişiyor 🥲
Mervenr00 rabiksu06 aynen öyle canım bende alıyorum başladım yavaştan herşey çok pahalı olduğu için birden alınmıyor gerçekten son aya kadar da anca tamamlanır zaten eksikler☺️
Elifinannesi5454 @“Mervenr00”#p31301167amın ınsallah hepımız saglıklı sıhhatlı alalım ınsallh🤲 orası ole ama bnm 2.cı kızım ılk kızımnkıler duruyor o yuzdn hep bse almk ıstemyrm hftadı az daha ilerlesn hastane cıkısı yaptrmk istyrm☺️
Mervenr00 Elifinannesi5454 bende kızımdan kalanları hep sakladım belki 2. De kız olursa giydiriirm diye ama erkekmiş:) şimdide vericek birisi arıyorum🥲