Yesimseen bende kesede değil de kalp atışı için çok heyecanlıyım
Çünkü iki gebeligimde de birisi çatlatma iğnesi tedavisi ile olmuştu ama dış gebelik olmuştu kalbini duyamadan iç kanama oldu tüpüm alındı ameliyat oldum çok zor şeyler yaşadım, diğer gebeliğim aşılama ile oldu onun da kalbinin sesini duymadan sadece görmüştük attığını ve bı hafta sonra gittiğimizde kalbi durmuştu 8. Haftada..
Şimdi evlat edindiğim kızımı büyütürken böyle tedavisiz şekilde bı mucize oldu hamileliğim sürpriz oldu inşallah bu bebeğim sağlıkla gelir aramıza da minik kızım da abla olur bı anda iki çocuk annesi olurum 🤲🥰