Gyulche _oznurryavuzz bende 22 haftamdan beri oyleyim 26 oldum gecen annemlere gitim ztn mide gazi cok oluyor simdi buda eklendi daha cok nefesiz brakiyor bazen carpinti bile yapiyor
_oznurryavuzz Gyulche bende de oluyor ara ara ama agirlastigimi hissetmeye basladim eskiden daha baslarda hamile oldugumu bile unutuyordum o derece hareketliydim.Simdi hareket edince egilip kalkinca bile biraz zorlastigini hissedebiliyorum.
1sadeturkahvesii _oznurryavuzz 31+2 konuşurken bile nefes nefese kalıyorum mide bi yandan baskı yapıyor bebiş bi yandan çatı kemiği ağrısı bi yandan 🥲şafak sayıyoruz artık 😂 hayırlısıyla gelsin bebişler 🌸
Gyulche _oznurryavuzz aynen bende 1 hafat once daha hafiftim bu gun 26 oldum tam ve agirlik var yemeyimide azaltam lazim.oda agirlik yapiyor 🤣🤣gecen aya daha hafiftim 1 ayda 5 kilo 600 kg almisim doktor yemeyi azalt demisti simdi tam sirasi yemeden aldim onuda ama neyse
Haticerman _oznurryavuzz bende aynı ne zaman doğru düzgün nefes aldım hatırlamıyorum. Burun tıkanıklığı da yaşıyorum 😔 yatarken baş ucuma nane yağı damlatiyorum biraz olsun iyi geliyor