_oznurryavuzz Henüz 21+1 haftalik hamileyim haftaya 5. Ayima girecegim son haftalarda nefesim yetmiyor sanki egilip kalkarken ozellikle panik oluyorum.İlerleryen zamanlarda daha kötü olursam 😔😔
Dreamssss _oznurryavuzz maalesef evet ya ilerleyen haftalarda daha zorlaşıyor kilo durumunuz da etkiler haftanız erken olabilir fazla kilo aldıysanız oda yapar bn ilk hamileliğimde baya almıştım çok erken başlamıştı sanki oksijen yetmiyo evden çıkasim ya da sürekli cam açık dursun isterdim smdi ikinci hamileliğim yine var 😂 32 haftalığım özellikle mide ağrısı ile birleşince yatmak imkansız oturuyorum bı nebze rahat oluyo öyle uyumaya çalışıyorum ama siz birde kan degerinize baktırın bnde yirmili haftalarda doktoruma dedim sanki göğsüm ağrıyor nefesim yetmiyo falan diye demir ilacına başladık takviye sonra rahatladım ama ki ilerledikçe bebek ciğerlere baskı yapıyor öyle böyle çekiyoruz nefes darlığı kısa ve sakin nefes almayı deneyin
_oznurryavuzz eymenim_ ben biraz erken saniyordum bu haftalar icin doguma yakin nefes darlığı olur diye düşünüyordum şimdiden başlayınca nefes darliklari insanı kotu etkiliyor
_oznurryavuzz AAaaEE simdiden bunu hissetmek ilerleryen süreçleri düşününce insani daha panik yapıyor simdiden boyleyse dogum yaklasinca hic nefes alamayacakmissin gibi geliyor
Bhrbhr11 _oznurryavuzz ben 35.haftadayim burun tikanikligi vs de var bende özellikle geceleri hiç nefes alamıyorum zorlanıyorum ama idare etmek gerekiyor artmıyor aynı şekilde ilerliyor merak etmeyin
Dreamssss Aceemiannee bnmde mide ağrısıyla birleşiyor daha berbat oluyo uzanıp da uyuyamıyorum ya bnde 32+3 um
_oznurryavuzz Dreamssss 57 kiloyum 6 kilo civari aldim doktorumla demir ilacini konuşacağım teşekkür ederim 🌸
ZeyHus33 _oznurryavuzz bu bendede oluyor ya yemek yerken tıkanıyor gibiyim yurudumde yoruluyorm otururken bile ağzından nefes alyorm resmen sanki bir an nefesimi kapatmış gibi daha ben 15 hafta 3 gunluk
Cennet_kusum16 Alerjim vardı benim normalde, şuan aynı sorunlar bendede var. Alerji ilacı verdi doktorum onu kullanicam gebelik alerjiyi tetiklemis doktorunuza söyleyin isterseniz
_oznurryavuzz ressamanne_ merhaba o zamanlara göre suan daha iyiyim sanirim yediklerimiz de şişkinlik yapabiliyor.Gece yatmadan önce biseyler yiyip icmemeye calisiyorum gece daha rahat uyuyorum.Suanlik bir şikayetim yok :)
ressamanne_ _oznurryavuzz yaa süper benimde geçer umarım aynısını yaşıyorum nefesim yetmiyor gibi derin nefes almak istiyorum yarım kalıyor panikletiyor burnum zaten tıkalı🥲
_oznurryavuzz ressamanne_ seni çok iyi anlıyorum ama bu böyle kalmıyor dönemsel olabiliyor bu haftalarda yediklerine dikkat et gaz yapinca da bu sekilde oluyor