mucizem4423 ipekbk sabah yaptım çıkmayınca kan vermedim artık adetim biraz daha geçsin bakalım dün olmam gerekiyordu normalde de hiç şaşmaz
Cennet_kusum16 Benim 3 ay böyle çıkmıştı hatta daha belirgin kanda hep negatifi gördüm. Bu seneki testlere pek güvenmiyorum sıkıntıli bı durum var