Aysunh özel olarak şunu yiyeyim dedigim birsey yok canim günde 2 öğün yiyorum kahvaltımı güzel yapmaya çalışıyorum her gun 1 yumurta bazan 2 tane yedigimde oluyor. Yoğurt, peynir çok tüketiyorum. Et ve bakliyat birde. Ama bende babasi da 3,5 kilonun üzerinden doğmuşuz biraz da genetik diye düşünüyorum. Kiloya cok takilma bence . Yegenim2.400 dogmustu sonra tosun gibiydi ve elhamdulillah su an cok saglikli. Anne sütü bebeklere cok iyi geliyor.