Babay 37nci haftadayım rahat geçti diyebilirim. Kusma falan hiç yaşamadım Allaha şükür. İlk aylar ara ara mide bulantısı oldu, çok zorlayıcı değildi oda zaten 3 ayda falan btti. Allaha şükür rahat Bi hamilelikti. Tiksinme olmadı, koku hassasiyeti olmadı. Sanki hamile gibi değildim valla. Şuan son haftalar artık tabi ki sancı ve ağrılarım var ekşimem var bunlarda zaten normal artk 😊