nilayolcay Babay ben 36. Haftamdayım ama bu haftama kadar herhangi bir belirti veya zorlayıcı hiçbir şey yaşamadım çok rahattım aksine hiç hamile gibi hissetmedim kendimi, umarım sizinde öyle olur 🤗
bdenerigokce Babay mide bulantım aşırıydı 20 ye kadar ama annemin 9 ay sürmüş ben genetiğe bağladım. Karnım dik büyüdü bunu erkeğe bağladım eşim saçmalama dedi😂 onun dışında tatlı istedi sadece canım😂 ve aşırı ağırlık vardı bende sonlara doğru sanki gülle taşıyorum gibiydi 😂
MorKelebek54 Babay her kezde farkli oluyo kuzum benim de yok denilcek kadar az bulantim oldu en fazla 2 kere olmustur valla cok rahst gecti 3. Tremistira giricez insallah umarim o zamanda heo rahat gecer ☺️☺️
Nurceyhan93 nilayolcay Bende 28.haftadayım bende hiç hamile gibi değilim hareketlerini bile çok hissetmiyorum sizin nasıldı 🥲
izobellaaa-_- Gebeliğim oğlum da hiç bulantım yoktu çok nadir, kızım olacak kızım oğlumdan daha rahat hamilelik geçirirdim
yeschef-13 Babay 22. Haftadayım tam ilk gebeliğim daha hiç ne kustum ne başka bir şey belirtisiz devam ediyor oğlum sağolsun 😂🧿🥹
umutsmom20 Babay 29.haftadayiz herhangi bir kusma vs. olmadı ancak yemeklerden tiksinme koku hassasiyeti çok oldu ama onlar da geçti çok şükür, şimdilerde arkadaş içeride yok gibi tekme atınca aklım başıma geliyor inşallah sizde rahat bir hamilelik geçirirsiniz😊
EmineKenan81 Babay İlk başta bazı kokulardan tiksindim. Ama hiçbir zaman kusma vs. olmadı. 37. Haftadayim. Asıl zorluk şimdi başlıyor uykular haram 😅
Gmzgkck_ 31e gidiyoruz başlarda hiç denecek kadar az istifra etmiştim ama bulantim olmuştu prilamla hallettik. Şimdilerde bazen lavaboya zor yetisiyorum genelde sabahları. Ama 2 haftadır mide yanmasından asla uyuyamıyorum uykusuzluktan mahvoldum gaviskon asla kesmiyor. Neredeyse oturarak uyumaya çalışıyorum uykuya dalmamla ağzıma acı eksi Bi şu gelmesi boğaz yapmasıyla uyanmam bir oluyor 1 saat uyursam şükredip günü bitiriyorum
Zelihasap Babay 30+5 teyim hala bulantım var sabahları bazen bel ağrısı mide yanması bacaklarda ağrı vs vs
Pamuk7 Koku hassasiyet tüm hamilelik sürecinde vardi, ilk 3 ay cok bulanti kusma oldu sonra bi kesildi cok sevinmistim, malesef 32. haftada tekrar bulantilar kusmalar basladi, simdi 34. haftaya girdik ve bulantilar birakmiyor devam ediyor
Ayseazsoyler 23+6 dayım ilk gebeliğim şimdiye kadar çok şükür hiç bir sıkıntım olmadı rahat bir hamilelik yaşıyorum sadece bu hafta artık gece yatarken bel ağrım olmaya başladı biraz o kadar ☺️ Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim yavrularımızı 🤲🏻
annelik_4 Babay 17.haftaya kadar su bile içemiyordum çoğunluk serum yiyerek ayakta durabildim 17 den sonra rahatladım kuş gibi hafifledim çok şükür inşallah son aya kadarda böyle devam eder herhangi bir aserme durumum yok sadece bı gün TV de dondurma gördüğüm için canım çok çekmişti haricinde farklı bsyim olmadı göbeğimde normal olarak büyüyor anneme çektiğim için pek belli olmadı 23.haftaya gircm dışardan belli değil henuz
nilayolcay Nurceyhan93 ben hareketlerini bayağı hissediyorum ama sağolsun beni üzmüyor yinede 😅 hele artık son vakitler oldukça oda sıkıldı sanırım çıkmak istiyor 😂