Gizemyldz-1997 Kızlar 39+2yim doktor çatı muayenesinde kasların sert dedi bol yürüyüş yap dedi ama yapıyorum da başka neler yapabilirim ne iyi Gelir ?
Esra_4774 Gizemyldz-1997 Youtubeden doğumu kolaylaştıran egzersizler, merdiven inip çıkmak, bol bol yürüyüş ve hurmayıda öneren kişiler var canım 🥰
Sudee9 Gizemyldz-1997 ben yarın sabah fitl ile doğumu başlatacak doktor sürekli hurma yiyorum adaçayı içiyorum ve hurma kaynatiyorum içiyorum ördek yürüyüşü merdiven çıkma yuruyurs bol bol
aogoya Gizemyldz-1997 neleeeer neleeeer yaptım yedim içtim 😂 olmadı bacım olmadı doğumum kolay olmadı 😂😂😂 seni korkutmak istemem ama herkesin yapısı farklı Perine masajı bile yaptım heeeeer gün son haftalarda 20. Haftadan itibaren yoga pilates bile yaptım esneme hareketleri vs heeeeerşey ama yok 😂
fatos2404 Gizemyldz-1997 oğlumda özellikle son günlerde değilde hep yürüyüş yaptım ama baya baya yürüdüm ve elhamdülillah rahat da doğurdum ama burda farklı yürüyüşler söylüyorlardı merdiven inip çıkmak iyi gelebilir 🫶🏻
Sadelim Sudee9 bende fitille normal doğum yaptım 8 bucuga doğru koydular fitili on buçukta kızımı kucağıma aldım hemen başladı acilmam hızlı oldu inşallah sizinde öyle olur sagsalim kavuşun inşallah ❤️🤲
Rabiul Sudee9 bir şey merak ediyorum bilende cevaplayabilirse temmuz ayında ameliyat oldum 2 tane dil altı bir tanede vajinal ilaç verdiler rahmi genişletiyormuş ağrılarım olmuştu içimdeki kasların gerildiğini hissediyordum verdikleri neydi sormayı unuttum acaba suni sancı gibi bir şey mi vermişlerdi polip ameliyatı oldum açılma olmasaydı demir çubuk tarzı bir şeyle açık kalacak o şekilde ameliyat edilecektim suni sancı nasıl bir şey merak ediyorum aynı ilaç mıydı acaba 😂
Rabiss34 aogoya nedense banada öyle geliyor ya eğer vücut ona uygunsa bir şey yapmadan normal doğum oluyo ama vücut uygun değilse olmuyor çevremde çok duydum bunu 🥲
Moncuk7 aogoya 2 gün suni sancı aldım bende benimkide gelmedi açılmam 2. Gün sonunda 1 cm di 🤣 sezeryan oldum . Gerçekten kişiden kişiye değişiyormuş 🤣🤣
aogoya Rabiss34 kesinlikle öylee hiç bişey yapmadan eltim pıt diye doğurdu maşallah cidden alakasız yani bende 12 saat kendi sancım 8 saat suni çekip doğurdum öldüm öldüm dirildim 😂
Rabiss34 aogoya suni sancı ile doğum gözüküyor benimde ama yürüyüş hiç yapmadım hareket de az nasıl geçicek bilmiyorum 🥲😂
Emrcnaydn aogoya burda komşum var ne olacak çocuk doğurmakta ne var gidip sıçıp geliyorsun diyor 😂 öğle arasına denk gelmiş yatak başlıklarından tutup biraz ıkınmış ebe gelmiş kızmış çocuğu yere düşüreceksin diye 😂😂
Kubra-00 Doğumu kolaylaştıran tek şey etrafında seni strese sokmayacak kişiler… onlar yoksa rahatlıkla doğuruyon bacım
Hirali Gizemyldz-1997 squat aksak gebe yürüyüşü sicak su altinda squat ben bunlari yaptim önermiyorum kesinlikle yapma ama ben 9 aylik hamileyken cift kisilik yatak falan itmistim ağır temizlikler yapmistim cok hareketli bir hamilelik gecirdim dogumum kolay oldu bir yakinimin kizi yatarak gecirdi mecburen sezeryana aldilar pelvik kemikleri genislememis hareket normal dogum için cok yararli
Gizemyldz-1997 Rsahbaz birisi doktora sormuş alakası yok demiş onunla ama çoğu kişiden işe yaradığını duydum
CansuAkbas Doğum bir şekilde başlatışacaktır, doğal yada suni ama kolaylaştıran en önemli şey gerçekten başında olan bir ebe normal doğumdakş en önemli şey ebe, açışma içinde sancıları karşılaman içimde, Allah yardımcınız olsun
Arzuanne Gizemyldz-1997 İlla yicek suni sancıyı 😄 neyse ben adaçayı vs de deneyeyim bari ilişki çok önemli de eşim bir aydır burda değil