Nurhannn Vazgectim gitmekten cigliye. Valla biktim surekli randevu pesinde kos. Her seferinde farkli doktora dert anlat delirtti beni tahliller surecinde zaten. Cınarlı hastanesine gidicem ay sonu. Memnun kalirsam doktordan dogumu orda yapacagim. Tavsiye edenler cok memnun kalmis Güngör beyden. Tecrubeli doktor. Hastanede guzel zaten. Hem de digerlerine gorede muanesi dogum ucreti cok uygun.