Ben yapacaktim nisanda. Ama duyduklarimdan sonra asla yapmam. Uzman girerse olur. Onuda riske atmamak icin çiğli devlet hastanesinede gidecegim. Şehir de malzeme kitligi var. Normal dogum yapabilecekleri bile sonradan sezaryana aliyorlarmis. Acemi asistanlarin da eline dusersek sezaryan sonrasi bebekler de solunum skntisi oluyormus yogun bakima aliniyolarmis. Coguda cekiyomus bu durumu. Hem anneye eziyet hem bebege eziyet oluyormus. Dogumu cogu kisiden duydugum sehirde asla yapma diyorlar.