Busraabusraa 2. Kez yaptirmazlar diye biliyorum zaten takipteyse iz aradda kan alırlar ki diyetle düzene girmiştir Büyük ihtimalle şeker sıkıntı yaratabilir o yüzden dikkat etmeniz önerilmiştir.Bende de gebelik öncesinden beri var bende diyetle devam ediyorum normladede tatlı seven bı insan değilim gebeliktede hiç aramadim yani genetik bizde o yüzden var bende.