Boncukk123 Evet bana da hemşire 11.30 da içmeye başla 11.45 de bitirirsin sonra 12.45 de kan ver dedi bende ona göre yaptım. Ama endokrin doktoru şekerimi ölçerken yemeye başladığın saatten itibaren hesaplayacaksın dedi. Ben bunlarda etken midir diye merak ettim. Şu an diyet yapıyorum ve hiç daha sınırları ne açlıkta ne de toklukta geçmedim çok şükür