s_koc Öncelikle Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Maalesef insanlara yaranamazsınız. Çocuğunuzu tek görseler, acıyıp kardeş yap baskıları yaparlar. Kendiliğinden ikincisi geliyor. İnsanlar doğal yoldan hamile kalamıyorken büyük bir nimet olan şey size şimdiden ah vah imalarıyla geliyor. Bence 4 yaşında olan kızınıza kardeş olarak çok ideal bir zaman. Gebeliğin verdiği hormonal değişiklikler sizde tedirginlik sinirlilik vs. yapar. Geçecektir bazı zamanlar aşırı mutlu olacaksınız (insanların olumsuz yorumlarını düşünmeyerek) ileride yaşınız geçtiğinde kızınız anne herkesin kardeşi var benim neden yok dediğinde duyacağınız pişmanlıktansa varsın olsun birkaç sene fedakarlık edin, beraber büyüyecekler ne güzel. Annelik kutsaldır, ne mutlu çocuk dünyaya getirene, biriciksiniz siz, sakın üzülmeyin. Testinizin de biri sıkıntı dediğiniz ikili tarama testi ise zaten olasılıklarla dolu bir test. Çoğu kişiye bebeği sendromlu olacak denen sonradan gayet sağlıklı olmuş. Sizin de böyle olacaktır inşallah.