Ben kendi ailemden bir kişiyle bile görüşmüyorum. Kimse yok yanımda bu dönemde. Kaçarak evlendim onlar beni çagırsa da ben gitmiyorum ama özlüyorum farklı durumlar da var. Hergün buna ağlıyorum kardeşim var onu özlüyorum annemi babamı ama gidemiyorum aylardır görmüyorum her gece rüyama giriyorlar. Eşime çaktırmamaya çalışıyorum. Çok zor😔