Ben de bazen kendimi acaba doğru bir karar mıydı diye sorgularken buluyorum. Acaba anne olmayı başarabilecek miyim, yetebilecek miyim, acele mi ettim, ya altından kalkamazsam diye çok düşünüyorum.. ben de ailemden çok uzaktayım üstüne annem de hayatta değil. Doğuma da tahminimce kimse gelemeyecek akrabalarımdan, arkadaşlarımdan hep maddiyattan, uzaklıktan.. Allah inşallah yardımcımız olur güç verir de bütün sıkıntılardan dertlerden kurtuluruz inşallah.. ☺