aasl Kdjhjhhj Kafamın arkasından ağrı geliyor anlıyorum çıktığını ölçtügümde 13e 7 13e 8 falan oluyor. Tek belirtisi bu bende.
Naciyemutlu aasl benim de 2 kez öyle çıktı kontrolde aldığım cihaz yanlış ölçüm yaptı evde ölçüm de yap dedi.. cihazınızın adı neydi. 13/8 çıktı sınırda dedi tuzu bıraktım zaten tip 1 şeker hastasıyım inşallah bide tansiyon çıkmaz
aasl Melosunannesii Çok geçmiş olsun yaa. Cok haklısınız ben bebeğe bir sey olur diye korktum ama kullanmaya baslicam yarin. Teşekkür ederim ❤❤
Melosunannesii Tansiyon önemli bir olay gebelikte ihmale limonlu suya filan gelmez doktorunuzun önerdiği dozda kullanin
aasl Naciyemutlu Tansiyon aletim yurt dışından gelme adini da unuttum su an yanımda da degil bakamıyorum canım kusura bakma. Insallah çıkmaz canım ya çok geçmiş olsun. Suyunun içine limon sık o da iyi gelir 💝
Pembikka aasl canim soyledim doktoruma oda takip et dedi idrarimda felan sorun cikmadi simdi bakiyorum hep 12/7 felan çıkıyor