Hatice-Beer Hayırlı olsun benimde 6 gün gecti adetim kanda beta 0.7 cıktı doktor gebelik yok dedi ama ben halen adet olmadım ilkez. Öyle geçiyor adetim
Hatice-Beer Kubratntklu ben genelde ordan bakıyorum kilinik falansa belki düşmez ama özel hastanelerde düşüyor.
Kubratntklu edaozkyyy onu da sordum yasak dedi sadece kimlikle gidersem veya mail adresine nasıl hastane anlamadım ki
edaozkyyy Kubratntklu Çok saçma canım ya bende kan vermiştim arayarak öğrendim sonucumu söylediler bana yada barkod oluyor onunla öğreniyorsun
edaozkyyy Kubratntklu Hayatım neden hevesin kırılıyor kırılmasın çünkü hamilesin aynı benimde böyleydi testim adetime 1 hafta vardı kan verdim 20.81 çıkmıştı değerim
Kubratntklu edaozkyyy gide gide oraya gittim bende şansa hiç gitmezdim normalde şimdiye devlette çıkardı 😂
Beyzaanr Kubratntklu senin mailini sormadan nasil bilebilirler ki gittigin yerin internet sayfasi varsa oraya bak tc ile ogrenebiliyorsun
Kubratntklu edaozkyyy benimde 4 günüm var daha 10-11 gün geçti çatlama üstünden 😞 ama kadın açıkça yok diyince üzüldüm biraz