MorKelebek54 Nişan geldikten 24 ila 48 saat arasında doğum başlıyor diyorlar. Benim ertesi gün başlamıştı.
Sancıların düzenli olması lazım ben 3-5 dakikada bire düşene kadar evde beklemiştim. Hastane daha stresli olduğu için ben evde bekledim
İğne vuruyorlar dikişleri hissetmiyorsun
Sadece doğumdan sonraki ilk hafta biraz dikişlerine dikkat etmen gerekiyor
Sökülmeyen adet sancısı.. hani böyle adet olacaksındır belinden kasıklarına sancı girer ya aynen öyle. Uyutmuyor ağrı, geçmiyor dinlensende