GbAY iğne girdiğinde yanıyor yani bende öyle oluyor ve vurulduğunda iğne kolum aşağıya çöküyor resmen 2 seferdir sonrası olmamıştı ilkinde ikincisi de sabah beri bişeyim yoktu ev işimi filan yaptım o kadar bantı çıkardım 1 saat önce sonra uyuştu ağrımaya başladı