Bana da doktor zeka testi yapmak istiyorsan 13.haftada gel yapalım dedi,zeka testi derken ikili tarama mi dedim evet dedi ,yaptırmak istiyorum açıkçası bişey varsa da bileyim çok şükür aldırma gibi bir düşüncem yok ,normlade şehir hastanesine gidiyorum hep ikili taramayı özel de mı yaptirsam diye düşünüyorum doğru sonuç çıkar mı bilmiyorum, fikirlerinize açığım