Cankuss35 Yigit_Yagiz_Moms anladım insan panik yapıyor bide benım doktorum vitamin vermedi zaten yemek yiyorsun dedi ama ben i dayanamadım vitamin aldım kendime içiyorum artık
Yigit_Yagiz_Moms Cankuss35 tabi kullan mutlaka. Benim çok iyi bir doktorum var. Vifolic ve vicium verdi bana tavsiye ederim. Vitamin kullanmayanlar bir süre sonra halsiz bitkin kalıyorlar kemik ağrıları başlıyor çünkü bebek annenin depolarını boşaltmaya başlıyor. Gıda yoluyla aldıklarımız belki bize yetebilir ama hem bebeğe hem kendimize yetmesi mümkün değil
Cankuss35 Yigit_Yagiz_Moms evet bende aynı fikirdeyim her öğün balık her öğün tavuk yiyemeyiz yani elenatal 2 ye başladım bende . Sizin kullandığınız vitamini çok öneriyorlar evet
Momofelisa Cankuss35 19+5 hafta için 500 gram çok değil mi ya. Bu kiloya göre 22 23 haftada olması gerek. Neye göre bir hafta geri dedi anlamadım
Cankuss35 Momofelisa işte bende onu anlamadım 500 grama yakın bebek dedi . Bende internetten baktım 22-23 haftalık çıkıyor anlamadım gerçekten
Gizem2508 Cankuss35 Canım takma bence kafaya bebek sağlıklıysa. Bana da bir hafta geride demişlerdi. Şuan hersey normal 27+5 haftalığız
Cankuss35 Gizem2508 bebek sağlıklı canım çok şükür insan ister istemez düşünüyor kilosu iyi çünkü anlamadım detaylıda belli olur
Dilara_0 Cankuss35 endişe etme folik asit ve vitamin ilaçlarını ihmal etmeyip beslenmene özen göster. Tavuk, et, balık, yeşillik,kuruyemiş bu tarz beslen. Yeni hamile olsaydınız geç döllenme olabilir diyecektim ama neredeyse yarilamissiniz yolu maşallah 🥰
Cankuss35 Dilara_0 evet yarıladık çok şükür 😂 başladım vitaminlere bakalm umarım fark kapanır sağlıklı olması önemli ❤️
Kaderkya Derin-derya09 19 haftalık bebek 500 grammı yanlışı vardır doktorun canım en fazla 250 275 arası olur 🤷♀️ yani dünyanın vitaminide alsan o haftada o kadar olmaz diye düşünüyorum bilemedim yinede 😄
Cankuss35 Kaderkya evet bana dedi doktor video çektim aynı bu şekilde söylüyor 400 küsür 500 e yaklaşmış dedi
Gizem2508 Cankuss35 Anladım canım yanılmıyorsam benim de 22 hafta da 558 gram falandı henüz gitmedim bakalım ne olcak ☺️
Dilara_0 Cankuss35 ilaç haricinde yediklerine de çok dikkat et dışarı yemekleri de önerilmiyor haftası geriden gelme faktörleri arasında diyorlar hep ne kadar doğru bilmiyorum ama çoğumuz genelde ya koku ya da mide bulantısından dışarıdan yemek zorunda kalıyoruz. Bilindik ve güzel ürünler yapan yerlerden yemeye de dikkat edelim. Avakado çok işe yarıyor vitamin açısından bu arada 🥰
bozturk24 Dilara_0 kızlar merhaba. Benimde detaylıda bacak Boyu kısalığı var dedi doktor bir hafta geriden geliyor dedi. Birde kalpte parlaklık gördü. Bu durumu yaşayan var mı aranızda ?
Cankuss35 Dilara_0 ediyorum güzel beslendiğimi düşünüyorum daha dikkat edeyim bakalım fark edecek mi teşekkür ederimm
Dilara_0 bozturk24 gönlünü ferah tut sen stres etme ki bebeğe yansımasın. Herşeyin bir çözümü var endişe etme daha çok küçük belli olmayabilir. 2li de böyle deyip 3lü de sağlıklı sapasağlam bebişler görünüyor doktordan doktora da herşey değişiyor ❤️