Normalde 2-3 gün oynuyordu adet tarihi ile bebek haftası arasında ama 16. Hafta kontrolüne gittiğim de 6-7 gün yaklaşık bir hafta gerideydi bugün tekrar kontrolüm vardı 19+5 olmam gerekirken 18+6 çıktım doktor bi sorun görmüyor bebeğim sağlıklı ama benim kafama çok takıldı . Annem sende bir hafta geriden geliyordun karnımdayken dedi biraz rahatladım . Bebeğim kız bu arada . Endişelenmeli miyim ? Kafama takıyorum çok