Pa-2121 gokcegn21 bende öyle düşünüyordum fazlasıyla hafif sanki hiç hamile değilmişim gibiydim taa ki dün gece kanama yaşayana dek 9. Haftadayım şuan öyle sandığın gibi olmuyor o aksiyon😢 çok başka bir şey bebeğini kaybedeceğini düşünmek
gokcegn21 Pa-2121 çok geçmiş olsun canm. Korkma haftan büyük inşallah bişey olmaz İlk gebeliğimde benim de öyleydi çok zordu sonuç kürtajla bitti bide anestesisiz canlı kürtaj ordaki ağrıyı hiç unutamıyorum
Pa-2121 gokcegn21 yaaa sana da çok çok geçmiş olsun canım ilk olunca insan korkuyor bambaşka bir duygu gerekeni yapcağız takdir Allahın 🙏🏻
gokcegn21 Gzsss çok şiddetli olmadığı sürece kasık ağrısı normal. Benim de bazen adet olur gibi sancılar oluyor saniyelik sonra geri gidiyor
emirtimr1 ozlemnehir merhaba benim sağlık ocağında 6.80 çıktı kadın doğum doktorum dahiliye ye yönlendirdi ve orada 3.24 gibi birsey çıktı yanılmıyorsam normal birey için sıkıntılı bir değer değil ama hamileler için riskli olduğunu söyledi doktor ve bana ilaç yazdı sabahları aç karnına tüketiyorum bu ayın 18 inde tekrar kontorolüm var tekrar bakılıcak tsh değerine düşerse bu ilaçtan devam edeceğim ama yüksekse hala ilacın dozajını arttırıcaklar. umarım yardımcı olmuştur☺️🌸
tebessumm_02 8+6 haftalığız sabahları mide ağrısı dışında herşey iyi gidiyor çok şükür bu gebeliğimde mide bulantısı yaşamadım inşallah böyle devam eder🥹 ama arada kasık ağrıları oluyor doktorum ona da normal dedi sağlıkla hepimiz alırız inşallah kucağımıza bebeklerimizi 🥹🧿
Aysu1307 Esma-12 betayı demiyorum ben kan değerlerine bakacaklar. 4. Hamilelikle alakası yok ilkte olsa bebeğinin sağlığı önemli kanda çıktı diye hamile olmuyorsun boş veya kimyasal gebelik olup sana zararda verebilir.
myavocado Esma-12 hiç mi gitmediniz 😳 kan tahlillerinizin yapılması gerek, folik asit veya kan değerinize göre gerek olursa başka takviye verir doktor. 12 hafta tarama testi filan oluyor zaten, yanlış anlamayın ama keşke gitseniz biran önce.
Aysu1307 myavocado aynısını ben yazdım hanım efendinin verdiği cevabı oku yukarı çıkıp. Biz iyilik için yorum yapıyoruz burda birde 4. Hamileliğim diyor.. senin daha iyi bilmen lazım bunları sonuçta tecrübelisin 12. Haftaya kadar içmen gereken folik asitler vermen gereken testler var diye bende söyledim. Kendini düşünmüyorsan o karnındaki meleği düşün !!