Esma-12 1159098263 8+3üm çok bulantım var arada nadir kusuyorum herseyden tiksindim artık. daha hiç doktora gitmedim 12 13 haftalık olunca gitmeyi planlıyorum bakalım
ferhpnar 1159098263 herşeyden tiksiniyorum insanlardan bile et et kokuyorlar migdem bulanıyor ama öğürme kusamıyorum halsizim öyle birde pıhtılaşmam var iğne oluyorum stresli
Aysu1307 Esma-12 neden öyle yapıyorsun ama senden almaları gereken kan tahlilleri var. 12. Haftada ikili taramaya gideceksin bir sorun varsa geç kalırsan bakacaksın folik asit içmen gerek eğer bebeğini düşünüyorsan bence hemen gitmelisin.
emirtimr1 Esma-12 çok gereksiz bir hafta seçimi bence bekletmeyin benim 9. hafta da kan vermemle tsh değerimin riskli olduğu öğrenildi ve ilaca başlandı. kafanıza göre hareket etmemiz saçmalık!
br2023 Esma-12 valla cnm bende daha hiç doktora gitmedm yarın ilk kez gidcm randevum var bence daha fazla bekletme sende 8+6 oldm 9. Haftada gidcm uygulamaya göre ne olur ne olmaz bekletme derim ama sen bilirsin tabi🥰
myavocado Esma-12 hiç mi gitmediniz 😳 kan tahlillerinizin yapılması gerek, folik asit veya kan değerinize göre gerek olursa başka takviye verir doktor. 12 hafta tarama testi filan oluyor zaten, yanlış anlamayın ama keşke gitseniz biran önce.
Zf1707 sispsmnr bende 9*4 üm çok şiddetli kasık ağrısı bel ağrısı ve kusmam çok çoğaldı çok zor geçiyor 🥴
Esma-12 Aysu1307 zaten bende 12. haftada gideceğim kan tahlili ile hamile olduğumu öğrendim bu 4.gebeliğim
Esma-12 emirtimr1 o sizin düşünceniz. Ben zaten hamileliğimi kan tahlili ile öğrendim hormonlarımda bir sorun çıkmadı şükür. tam tahlil yaptırmıştım. 12. hafta uygulamanın tarihi ben gittiğimde zaten 10 haftalık falan oluyor ve gayet iyi bir hafta doktor için
ozlemnehir emirtimr1 merhaba geçmiş olsunç tsh değeriniz kaç çıktı acaba? Ben de sağlık ocağına gittiğimde 2.9 çıktı normalde değer aralığında ama hamileler için fazlaymuş herhalde. 9 şubata randevu aldım ama size de sorayım dedim bir
Aysu1307 Esma-12 betayı demiyorum ben kan değerlerine bakacaklar. 4. Hamilelikle alakası yok ilkte olsa bebeğinin sağlığı önemli kanda çıktı diye hamile olmuyorsun boş veya kimyasal gebelik olup sana zararda verebilir.
br2023 1159098263 8+6 Şuan gayet kolay geçiyor bitek etten tiksiniyorum yarın randevum var daha hiç gitmedm doktora ne kan testi ne bişi bebişim gormeye minicik kalp atışlarını duymaya gidcm🥰🥰🥰
gokcegn21 1159098263 7 haftalık hiç bişey hissetmiyorum bu kadar rahatlık olmaz biraz gebelik aksiyonu yaşamak istiyorum 😂😂
Pa-2121 gokcegn21 bende öyle düşünüyordum fazlasıyla hafif sanki hiç hamile değilmişim gibiydim taa ki dün gece kanama yaşayana dek 9. Haftadayım şuan öyle sandığın gibi olmuyor o aksiyon😢 çok başka bir şey bebeğini kaybedeceğini düşünmek
mlkzkn 1159098263 8+4 benimde kusmaktan başka bir aksiyon yok hayatımda malesef,5. haftadan beri çok fazla bulantım var :(
Gizem9688 Zf1707 9+3 üm bende. Aksam 4 gibi mide bulantisi basliyor yatana kadar. Yemek falan yapmakta zorlaniyorum soğan asiri kötü kokuyor. Kusma yok ama hep midem kötü. Gerci azaldi daha fazlaydi. Karın agrısı da derin nefes aldigimda falan oluyor ya da eğildigimde
emirtimr1 ozlemnehir merhaba benim sağlık ocağında 6.80 çıktı kadın doğum doktorum dahiliye ye yönlendirdi ve orada 3.24 gibi birsey çıktı yanılmıyorsam normal birey için sıkıntılı bir değer değil ama hamileler için riskli olduğunu söyledi doktor ve bana ilaç yazdı sabahları aç karnına tüketiyorum bu ayın 18 inde tekrar kontorolüm var tekrar bakılıcak tsh değerine düşerse bu ilaçtan devam edeceğim ama yüksekse hala ilacın dozajını arttırıcaklar. umarım yardımcı olmuştur☺️🌸
Ummuhnm 1159098263 8+6 oldum bende bi sıkıntım yok şükür hiç mide bulantısı yok daha önce bir kaybım oldu o yüzden az korkuyorum
gokcegn21 Gzsss çok şiddetli olmadığı sürece kasık ağrısı normal. Benim de bazen adet olur gibi sancılar oluyor saniyelik sonra geri gidiyor