ssahin22 Rabbim sana , bana , dileyen gönülden isteyen herkese en kısa zamanda hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🙏🏻
Nrdnatmc anneolmak_icin anneolmak_icin merhaba rabbim evinize yeni nefeskatsın kucağınıza bebek almayı nasip etsin bende 9 yıldır evliyim tüp bebek sürecini bende yaşadım oldukça yıpratıcı süreç maddi ve manevi olarak evlat sahibi olabilmek için herşeye değer umudunuzu kaybetmeyin dua etmeyi ihmal etmeyin ve kimsenin dediğine bakmayın herkez belirti yaşayacak değil bende belirti yaşamayanlardanım sizi çok iyi anlıyorum çok çok zor süreçler geçirdim doktorun reçetesine uyun dua edin imkansız diye birşey yok yaşadıklarımdan bende duvar gibi oldum ne bi sevinç nede üzüntü var tüp bebekle hamile kaldım test günü gelmeden adet olacakmış gibi lekenmem oldu korkuyla tahlil yaptırdım 2 gün sonra sonuç çıktı pozitif sevinemedim 6 haftalıkken şiddetli kanama geçirdim bebeğimi kaybettim diye hastaneye gittim 10 gün yatış verdi sürekli risk içerisindeyim plasenta previa dendi şükür yavaşta olsa yukarı biraz çıkmış 20 haftaya geldim inşallah sağlıkla kolaylıkla kucağıma alırım size tavsiyem kimeseyemkulak asmayın dua edin sabır edin gönlündekini alacaksın rabbim sanada sevinçli haberi aldırsın inşallah
anneolmak_icin Nrdnatmc Öncelikle sağ Salim bebeğini kucağına almayı nasip etsin Rabbim çok sağolun Allah razı olsun 🥹♥️
Nrdnatmc Umudumsun098 evet ilk denemede tuttu çok şükür hiçbir olumsuz neden yokken olmadı ama çok doktora gittim aşılama vs bir sürü süreçten geçtim hep olur dediler olmadı
mrp2023 anneolmak_icin Allah büyüktür inşallah hamilesinizdir 💐bundada vardır bir hayır olmadıysa bile ilerleyen aylarda olur inşallah 20 sene çocuğu olmayıp sonrasında kendiliğinden olan insanlar var bi umut var bence
anneolmak_icin Zynp12 teşekkür ederim sağolun polikistik over sendromu var benim eşimde dna hasarı çıktı son zamanlarda üçüncü tüp bebek denemesi yaptık bir düşük bir kezde kürtaj oldum
Naciyemutlu anneolmak_icin canım inşallah pozitif görürsün belirti bende de yoktu hatta leke bile gelmişti 8. Gün ve 11. Gün .. nasibinde vardır inşallah duamızı edelim güzel haberler al
Mf06 Bende transferi bekliyorum 7 yumurtam toplandı 4 olgun dendi 3 ü döllendi sadece ve biri geriden geliyormuş sadece ikisini 3. gün donduruldu çok üzgünüm üçüncü gün transferin tutma olasılığı düşük mü bi bakıyorum bi çok insanın embriyosu beşinci gün 🥹🥹
anneolmak_icin Mf06 üçüncü gün embriyo olup çok tutan var beşincisi gün olup tutmayanda içinizi ferah tutun inşallah 🙏🏻 🌸
Yaprak- anneolmak_icin rabbim yüreğini ferahlatsin size hayırlı evlatlar versin en kısa zamanda inşallah
muziceanne_ anneolmak_icin 4 sene çocuğum olmadı kaç gece sbaha kadar ağladım bilemezsin Ne olur hiç vazgeçme hep pozitif ol ve Rabbime güven Rabbim en güzle en hayırlı zmanda nasip etsin inşallah şuan 3 tane çocuğum var mucizeler ansızın gelir dualarım seninle
anneolmak_icin Cansucannnnnnnn öğrendim 🥹 çok şükür kalp atışı için iki hafta sonra gideceğim bi sorun olmazsa 🙏🏻♥️
Cansucannnnnnnn anneolmak_icin ayy çok mutlu oldum senin adına kuzum benimde haftaya transferim var güzel dualarına talibim Maşallah