anneolmak_icin tüp bebekten önce 3 gebelik kaybım olmuştu her seferinde umutlanıp yıkılmak çok yormuştu kürtajdan sonra ki beden yorgunluğunu atlatmak çok zordu hadi beden olarak atlatıypr da insan piskoloji toplamak öyle kolay değil tüp bebek tedavisine başlamadan doktor suratıma karşı sağlıklı embriyo bulunmayabilir üzülme herkes üremek zorunda değil diye güya beni teselli etmişti ama öyle umutsuz başlamıştım sürece eşime hep olmayacak galiba umudum yok diyordum allah razı olsun bir gün de pes edip haklısın galiba demedi. Doğal yolla %5-10 oranında sağlıklı çocuk doğurursun denilen bir durumdu ve ilk seferde 2 embriyo sağlıklı gelmişti doktor bile mucize gibi demişti, test günü ayaklarım geri geri gittti olumsuz olacağına inanmıştım hep ama pozitifi görünce öyle hafifledim ki sanki omuzlarımda dünyayı taşıyormuşum gibi de bir anda bırakmışım gibi bu süreçte kimseye anlatamadım hep içime attım seni çok iyi anlıyorum biraz olsun umutlan diye anlattım sana rabbim bütün çabalarınızın meyvesini tattırsın size bol bol dua edicem sana mutlaka güzel haberlerini bekliyorum ❤️❤️