naneliseker_ Kızlar mamayı değiştirdiğimden beri bebeğimin gazı oluyor . Aptamil gaz yapabilirmis dogru mu ? Eski mamamz evolvia idi..17 gunluguz .
Hopefulmom naneliseker_ bebelac deneyebilirsiniz bence biz çok sorun yaşamadık ablamlarda kullandı çocuklarına iyi geldiğini söylediler inşallah sizin bebeğinize de yarar
Nur_budak naneliseker_ mamadan da olabilir tabiki ama zaten ilk 20 gündem sonra başlıyor genelde gaz problemi 2.5 aylık bebeğim var aşırı gazlı 🥴
yagmurus Bebekten bebeğe değişir mesela benim bebeğime yarar senin bebeğine yaramaz gaz yapınca farklı mama dene
Hopefulmom naneliseker_ bir deneyin belki rahatlar doktorunuzdan gaz damlası ve bağırsak düzenleyici probiyotik isteyebilirsiniz
Nur_budak Hopefulmom 2000 TL olmuştur verdiğim para damlalara pek işe yaramadı maalesef ama Nurse harveys colax bitkisel şurup var onu kullanıyorum şuan bir nebze rahatladı
Hopefulmom naneliseker_ aynen canım metsili deneyebilirsin bize biraz iyi gelmişti hem devlet karşılıyor
Prensesannesibir Aptamilin gazlı bebeklere uygun olanı da var bebekten bebeğe değişir gaz yaparsa onu da alabilirsiniz
Hopefulmom Nur_budak onu bende kullanmıştım ama emin olun 3 aylık olunca birden bitecek bizde öyle oldu sadece sabır o dediğiniz şurubun içinde kimyon falanda var sanırım yanılmıyorsam iyi gelebilir
Nur_budak Hopefulmom evet kimyon yağı dere otu yağı falan var inşallah yaa valla rahatlamak istiyoruz artık