@Ecok Benim ikiz bebeklerim için normal doğumu sonuna kadar desteklediler eşiyle birlikte. Ki oğlum son hafta dönerek tekrar makat geliş pozisyonuna geçmişti. Buna rağmen hep normal olabilir dedi. Geçen cumartesi doğum yaptım. 12 saat bekledik normal olabilmesi için. Ama nasip değilmiş sezeryan olmak zorunda kaldım. Kızımın yüzü yukarı doğru döndüğü için kanala giremedi.