landarch81 uduygudmrhn nişanım da geldi ama çocuklar gelmiyor 😁Baskı yapayım biraz haftasonuna kadar gelmeye ikna edeyim bari 😂😂
Yarenelibol landarch81 öyleydi zaten eski hastlarına 4000 felan yapıo zam yapmamıs hali bu 2019 u böyle kapatçakmıs
uduygudmrhn Yarenelibol iyi 2019 u kapatacaksa, muayene ücretleri değişebilirmiş ama 300-350 olabilir dedi.
uduygudmrhn landarch81 birşey sorcam 32.haftadan sonra mı her hafta muayene oluyor? Nst ye de bakılıyormu hep? Bunlardan ekstra ücret alıyormu?
Yarenelibol uduygudmrhn aa duymadım zaten 300 veriyoruz bi hafta verioz bi hafta vermioz her hafta nst ye baglanıorm 300 alıo her muayene idrar kan olursa baya 350 olcak
landarch81 uduygudmrhn ben 34 ten beri her hafta gidiyorum. Nst 50 TL her muayeneden önce giriyorum. Bir alıyor bir almıyor muayene ve nst yi
uygaranne Ecok canım bende hemşireyim Vedat beyi eşim ve doktorlarım yakından tanıyor ve beğeniyoruz..İzmir’deki en iyi hekim vedat bey..normal Doğumu destekliyor.ve psikolojik olarak inanılmaz motive ediyor..biraz ücretler piyasaya göre daha fazla fakat hakettiğini düşünüyorum..
uduygudmrhn uygaranne size şunu sormak istedim bende vedat beyde karar kıldım fakat, aklımda kalmasın kahraman kolday beyi de tanıyormusunuz? Bilginiz varmı?
Ecok Ay bayilcam bir cocuk dogurmak ne kadar pahaliya geliyor 🤦🏽♀️😂 saglikla gelsin de onemli olan o 🤗
Mrlozdmr uduygudmrhn merhabalar kuzenim geçen yıl kahraman bey İle doğum yaptı. Kuzenim doğal doğum istiyordu fakat İstediklerini desteklemedi. Kesi atılmasını istemiyorum dedi fakat doktor bey kabul etmedi ben ilk doğumların hepsine açarım demiş . Çok üzülmüştü kuzenim .
uduygudmrhn Mrlozdmr görüştüm bende kliniğine gidip, çok iyi bir dr olabilir orasını bilemem fakat üslubunu sevmedim ben. Uzun bir süreç hamilelik ve bence iyi bir yol arkadaşı değil fikrimce. Vedat bey ile başladık bakalım hayırlısı.
Mrlozdmr uduygudmrhn ben çok memnunum Vedat beyden bence çok mütevazi bir doktor . Her soruyu kolaylıkla sorabiliyorum . Normal doğum konusunda da çok destek . Eşi de çok başarılı normal doğum aşığı bir ebe