Melike2535 akdmiremmm bende üç senedir evliyim sebepsiz olmuyo bu ay femaraya başladım aşılama istediğimi söyledim doktoruma inşallah soznki gibi benim de tutar
pilateslover Ecem0707 ben kullandım bu ay, bir çocuğum var ikinci gebelik 8 aydır olmadı, ilk çocuğum da geç olmuştu. Femara kullandım 31 ocakta iğne yaptım, 14 şubat regl günüm, bekliyorum 🤷🏻♀️
Ecem0707 pilateslover Allah’ım en hayırlısını versin inşallah en kısa zamanda rabbim kucağınızı doldurur