Evinbecit @“Ecem0707”#p313085 Ecem0707 ben 3 ay kullandım 3. Ay bıraktıktan hemen sonra adete 6 gün varken 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim şuan oğlum 2 yaşında ikinci kez gebeyim bu tedavisiz oldu
Ecem0707 asennaa dokturunuz ilişki günleri hakkında gün verdi mi acaba ve aşılama için mi kullandınız
Happ Ecem0707 ben 25 ocakta başlayıp 2 şubata kadar femara kullandım bugünde ovitrelle iğne vuruldum doktor ilk olarak 36. Saat birliktelik sonra gün aşırı 4 5 kez devam edin dedi bana
Happ akdmiremmm çatlatma iğnesi mi oldunuz aşılama mı ve sorununuz var mıydı Allah kucağınıza almayı nasip etsin sağlıkla inşallah 🤲🏻
Ecem0707 Happ internetten baktığım da meme kanserinde kullanılıyor Muş ve iki tane farklı kutu çıkıyor mavi ve mor kutu hangisni almamız gerekiyor anlamadim
akdmiremmm Happ amin inşallah Rabbim isteyen herkese versin kimsenin kucağını bos koymasin hiç bi sorun yoktu ama doktor 3 senelik evli olduğun için bi tedaviyle deneyelim dedi ve ilkde tuttu
Melike2535 akdmiremmm bende üç senedir evliyim sebepsiz olmuyo bu ay femaraya başladım aşılama istediğimi söyledim doktoruma inşallah soznki gibi benim de tutar