Zelihasap insallah sağ Salim atlatırız canm. Ben de kendimi salmayacağım diyorum daha gözü açık olacağım diyorum ama benim hormonlar ne kadar izin verir bilmiyorum 😂 Doğumdan sonra adet dönemlerimde bile kendimden geçiyordum galiba benim hormonlar normal insanlara göre çok daha fazla çalışıyor ben artık ona kanaat getirdim 🤷🏻♀️ ikinciye hamile kaldığımda da çünkü mahvoldum psikolojik olarak. Hayırlısı bakalım insallah sakin sakin güzel güzel atlatırız bu dönemi de 😊