eda006 valla ben iki sene çektim canm üzerinden 4 yıl geçti hala kendime gelmiş değilim ama şöyle de bir durum var benim yaşadığım yılların birikimiydi. Yurtdışına geldim eşimi doğru düzgün tanımadan,eşime alışmaya çalışıyordum resmen,kursa gidiyordum,ülkeye,insanlara alışmaya çalışıyordum derken eşimin ückagitciligina denk gelip (ki asla ben hazır değildim anne olmaya) hamile kaldım ağır bir hamilelik geçirip doğum yapınca. Tabi daha önceki yıllarda benim ailevi olarak yaşadığım sorunlara girmiyorum. Hepsi birikti ve ağır bir depresyona girdim. İki yıl boyunca çocuğumu yanımdan asla kimseye vermiyordum emanet etmiyordum babasına bile dokundurtmuyordum en başlarda,çok kötü bir dönemdi benim için. Bu sana vereceğim kötü örnek ama bir de komşum doğum yaptı mübarek kadin hiç mi zorlanmazsın hiç mi psikolojin bozulmaz doğumda bile ne yırtık ne kesi ne emzirmede göğüs ucu yarası hiçbir şey yaşamadı. 3 gün sonra hastaneden geldi bir baktım doğum yapalı en az 1 ay olmuş sanırsın böyle de güzel lohusalik geçirenler de var. Bence “benim fikrim” bu biraz doğum öncesinde ki psikolojiyle de alakalı normalde psikolojini bozmuş şeyler yaşamadıysan o kadar uzun sürmüyor diye düşünüyorum 🤷🏻♀️