Patito__ Hiç bilmiyorum canım ama adet günü yumurtlama olmuş doktorum öyle demişti yani o ay ben 2 kez yumurtlama görmüşüm pko var bende çünkü ..
Adetimin 14. günü yumurtlama kanaması gördüm dedim bugün yumurtlama ama o olmamış adet günü olan olmuş mesela hiçbirşey yoktu normaldi herşey..
Kanama vs hiçbirşey yaşamadım..
1 hafta daha bekle canım eğer olmazsan testi tekrarlarsın mevsimsel falandır belki ..