Laren_lar Civcicvv sadece coraspin 100 mg günde bir defa kullanıyorum yanında vinalac ve progestan da önlem için içiyorum
Nur7536 fayting isterseniz doktorunuza danışın ben korkarak bıraktımm gerek görmedi bundan sonra iğneyi ama en azından içini rahat olur iğne kullanınca
Nur7536 fayting hiç korkma zten em fazla kullanacağın burada 1 ay bana da verseydi en azından içim rahat olurdu kullanmayınca insan kötü hissediyor
Melis887 Civcicvv ben de 10. Haftada başladım sanırım kendim gösterdim doktora plt değerim aşıdan covitten sonra hep yüksekti 36. Haftaya kadar ecoprin kullanacağım