Kızlar merhaba, genetik test verdiğim zaman varla yok arası kan pıhtılaşması demişti hamile kalınca kadın doğumcun ilaç verirse kullan demişti. Şuan 2-3 haftalık çok yeni doktora henüz gitmedik ama telefonda konuştuk folik asitimi değiştirdi. Aspirin ve ecopirin kullanmaya başla kese göründükten sonra diğerlerinden kullandırtcak heralde siz ne zaman kullanmaya başladınız ve nasıl kullandınız?