Dygudamla81 gizem-cbn benimde ilk hamileliğimde sonlara doğru öyleydi idrar kaçağı varmı falan diye bakıyolar sağlık ocağından baktırabilirsiniz bide tuzlu şeyler yememeye özen gösterin ben son haftalarımda 2-3 kilo vermiştim bu yüzden
2cibebis Bn ilk gebeligimde gebelik zehirlenmesi yasadm 13le basladi ve bidaha dusmedi o yuzden hegun ölcumleri duzenli yapmak lazm suanda hamileyim ve dikkat ediyorum
iremnur_17 gizem-cbn benimde hep 13-8 lerde seyrediyordu ama idrarda protein çıkmıyordu sürekli idrar takibi yaptırır doktorunu. 36+2 de tansiyon 15-10 olup idrarda protein çıkınca 36+4 de acil sezaryen oldum çok önemli bir konu
sevdenurnur Efegz selamlar bende aynı durumdayım gunde 6 tane ılac ıcıyorum tansıyonum düşmüyor 37. Haftamdayım doktor sıze ne dedı ne önerdi
Efegz sevdenurnur ben bu arada sevdenurnur ben 8 tane ilaç içiyorum günde o şekilde sabit tutabiliyorum. Ama kardiyoloji doktorunun önerisiyle 4*2 alfamet kullanıyorum.